13 januari 2012

Nätets pärla.

Jag hittade några bilder från i höstas på spindelnät med daggdroppar på. Kommer så väl ihåg hur jag steg upp innan soluppgången, hämtade kameran och slängde på mig gummistövlarna. Åh, vilken härlig känsla när man kom ut och de sista sommarstrålarna sken i ens ansikte och hästarna i hagen ovanför huset kom närmare för att hälsa... Vill så gärna uppleva det igen. Och med kameran i högsta hugg lyckades jag fånga några bilder på daggen som låg utspridd överallt. De är kanske (absolut inte) de snyggaste bilderna, men genom att titta på dessa bilder upplever jag hela morgonen igen.



2 kommentarer:

  1. "Kanske inte de snyggaste"... Och sen kommer du där med värsta proffsfotona och typ nedvärderar allt annat xD <3 Love your blog!

    SvaraRadera
  2. Blogga, saknar dig ^^ Enda anledningen till att man vill skolan är du ♥

    SvaraRadera