17 januari 2012

Min dag.

Jag har nyss varit hos frisören och klippt av typ fem centimeter av mitt slitna hår. Undrar dock varför hon i slutet alltid plockar fram plattången? När allt kommer omkring ser jag ingen skillnad efteråt, det går tyvärr inte att få mycket rakare hår än jag. Önskar att jag hade ärvt mamma, mormor och farmors lite mer lockiga hår. Istället ärvde jag morfars (dröjer nog inte lång tid tills mitt hår blir vitt).

Byter samtalsämne till något mer intressantare (not): Jag har lyckats väldigt bra på att göra livet illa för mitt högra öga och min tunga under de senaste två dagarna. Det började med ögat igår då jag först fick en hostattack så att ögat blev rött (antar att det är något stort fel med mig och mitt öga...), senare fick jag ett hästöra i ögat (innan jag hann blinka) och tillsist när jag skulle duscha var jag så klantig att schampot rann ner i ögat. Hur lyckas man? I samma öga dessutom... Det där med tungan är egentligen inte så farligt, brände mig bara när jag drack mitt älskade tee (var väl för ivrig?) ♥

Tyvärr blev det ett vääääldigt ointressant inlägg idag (behövde bara skriva av mig lite snabbt), ber hemskt mycket om ursäkt!

Det jag längtar minst efter just nu:

1 kommentar:

  1. Haha, ingen snöö <3
    Stackars dig, hoppas ögat mår bra nu då! ^^ <3

    Älskar din blogg, alltid :*

    SvaraRadera