23 januari 2012

Mitt vinterland.

Ja, jag hade ju inte precis väntat mig snö. I förrgår började det helt plötsligt snöa, och fortsatte på samma stig hela dagen. Jaha, ingen vår ännu? Fast, vad har man att vänta sin i slutet av januari? Jag är nog ganska otålig faktiskt...
Har tyvärr inga bilder från den här omgången snö, men under jullovet kom det också en halvdag med snö. Då packade jag kameraväskan och gick på fotorunda i snön med min bebis. Vi fick några härliga snöbilder och... jag har äntligen kunnat få in mina första systemkamerabilder på datorn! Är så glad att jag nästan spricker!
Så här kommer bilderna på när det förgående snölagret lagt sig precis efter nyår (och några av de första systemkamerabilderna!):





1 kommentar:

  1. MYYSIIG DAAG! :D ♥ ♥ ♥ Fast SCHVAAJN-KALLT vare oxå.. o.o

    SvaraRadera