19 januari 2012

Fototips - Hängande Halsband

Jag är inte själv en sådan typ som alltid har smycken prydd över hela kroppen. Örhängen har jag högst på mig två gånger om året och halsband och armband är också ganska sällsynt på mig. Däremot upptäckte jag för ungefär ett år sedan hur fantastiskt det är att fotografera dessa accessoarer. Även (om man som jag) inte har jätte många fina smycken kan man ju faktiskt låna för en snabb fotografering. Både gamla och nyare modeller (vet inte exakt om det heter "modeller" i smyckens värld...?) är båda lika fina att fota, dessutom ger det en extra klick att kombinera dessa typer tillsammans. Förövrigt kan man ju fotografera vart som helst: på gräset, muren, fönsterbrädan, i jorden o s v... ♥ 
Kom bara ihåg att inte göra det för rörigt!



 

 

(Det här är bara några exempel på hur man skulle kunna göra...)

1 kommentar:

  1. Omg, var fick du halsbandet från bild 2 ifrån? :o <3 Skulle dö och döda för att få ett sånt!! <3

    SvaraRadera