22 december 2011

Www.bloggtorka.se - Frågor att svara på.

Om mig:

Namn: Johanna

Ögonfärg: Blå- grå- grön (alltså, någon konstig färg)

Hårfärg: "Brunett" (kan inte förklara min hårfärg)

Civilstatus: Jaha...?

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt - förutom när jag äter.

Ärlighet:

Röker du? Nepp.
Snusar du? Nix.
Har du suttit i rätten? *gapskratt*
Vad gör du när du blöder näsblod? Förblöder.
 Med vem/vilka kan du prata med om allt? Mina vänner.
 Har du solglasögon? Någonstans har jag väl dem, men jag tänker inte leta fram dem.
 Sitter du vid en bärbar dator nu? Nix, sitter vid en burk som tilltalas ”dator”, konstigt nog.
 Är du blyg? NEEVAARR!! (Never)
 Beskriv dig själv med tre ord: Brunett, utåtriktad, flamsig. Osmart, klumpig, hjärndöd.

3 kommentarer:

  1. Haha, herregud jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, bästa slutklämmen nånsin x'D Förresten, jag tittade på Experts hemsida (den i backaplan) och där fanns en Canon eos 550d med 18 mpx och bildstabilisator i objektivet. Den kostade 5.790:-, lite dyrt kanske, men sjukt prisvärt! Du letade ju, så jag tänkte att du kanske var intresserad? ^^ Annars hittade jag också den du hade tittat på, Canon eos 1100d (verkar jättebra!) med bildstabilisator i objektivet för 4.490:-, vilket också är skitbilligt för vad du får :D Kramis! <3

    SvaraRadera
  2. Om jag får säga vad jag tycker, är du nog ganska blyg, haha. Inget illa menat men jag tycker det :) <3

    SvaraRadera
  3. Jag är inte blyg, bara tyst när jag inte har något att säga ^^

    SvaraRadera