22 december 2011

Länkning - Dawn.

I detta inlägg kommer jag att länka till en fantastisk, underbar vän. En av mina bästa vänner med exakt lika dålig - ibland nästan sämre- humor som jag. Vi kan skratta i timtals åt: "två muffins stod i en ugn. Den ena hade strössel på sig. - Men vi kan ju inte prata, säger den andra." Dålig? Enligt mig äger den! (Börjar fundera på om inte jag trots allt har sämst humor? But, who cares?) Btw, (kom av mig) så är hon en helt fantastisk människa, som driver en helt ljuvlig blogg. Jag kan lova att när du besöker Dawn, som bloggen heter, kommer du inte att bli besviken! Bloggen inriktar sig till konst, hästar osv. och massa charmerande texter... Så vad väntar du på? Besök!
Här nedan är en målning av Rebecca, ägaren av http://www.dawn.blogg.se/ (målat av mig...?):



" 1. Mitt största intresse är hästar.
2. Det värsta jag vet är elektriskt hår.
3. Min sköthäst heter Ross.
4. Jag gråter varje gång jag ser Titanic.
5. Min största fobi är för spindlar.
6. Jag tycker att bilar ser elaka ut... (?)
7. Jag har två yngre tvillingsystrar.
8. Jag avskyr grönsaker.
9. Jag älskar Twilight-filmerna ♥
10. Jag har skostorlek 36 (heh, slut på idéer...)
"

Text: Rebecca - http://www.dawn.blogg.se/ ©

1 kommentar:

  1. Naww, söt du är ♥ Bästa du ♥ HAHA, jag har ju klart bäst humor, ingen tvekan om saken! xD (eeeeh...)

    SvaraRadera