21 december 2011

Little Primrose;s järnväg.

Jag är på plats på "Little Primrose- tåget". Står och trängs längst bak - eftersom ingen sittplats är ledig. Antar att jag kommer att få stå hela resan. Det jobbigaste var att komma på, då tåget redan var fullt. Jag har kämpat för att komma på (och att hinna med) i några år nu. I år kom jag i tid, och trotts alla hinder kom jag på. Jag tänker inte ge upp, år 2011 tänker jag nå mitt mål.
---

- Nästa Systemkamera- stationen!

Där ska jag av. Om jag missar den stationen, missar jag allt. Nästan. Om resväskorna vägrar att lämna tåget blir jag nog tyvärr tvungen att åka med till slutstationen och där har jag inget att göra. Nej, jag ska av vid Systemkamera- stationen! När tåget är framme där har jag för mig att det är jul,...

- Tre dagar kvar!

... så vid jul ska jag av. - Systemkamera, här kommer jag!

2 kommentarer:

  1. Ska du få den...? :D <3 JIPPIE! ^^ <3

    SvaraRadera
  2. Aww, klart du får lägga upp bilden! <3 Du är ju bäst på allt, bäst, bäst, BÄST. <3 Kram (L)

    SvaraRadera