22 februari 2012

Vänta lite, vad händer egentligen?

Oj... jag måste faktiskt berätta om min vardag idag. Den har skilt sig från allting annat jag någonsin har sett: min lärare kallade oss ungjävlar och slängde ut säkert minst sju personer. Dessutom ville hon tydligen strypa allesammans och skrek att hon hatade oss. Imorgon lovade hon att inte komma, inte resten av våra liv heller. Hon har slutat för gott. Det känns ju lite... creepy. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Men jag tror att jag har fått tinnitus därför att hon skrek i mitt öra och nu tjuter det som i helvete...

Varför är det så svårt att tala lite lugnare utan att få humörsvängningar innan man skriker "Nu går jag!" och smäller igen dörren efter sig. Nee, det menar du inte! Don't let me be alone with this hard world.
Tyvärr måste jag säga att jag inte kommer att sakna en lärare som inte läste igenom berättelsen på sju sidor som jag har skrivit. Goodbye, my lover, Goodbye my friend...

1 kommentar:

  1. Bebbe, shit vad härlig du är! Skriver så himla roligt och intressant att man inte vill sluta läsa <3 Kraam :*

    SvaraRadera