6 februari 2012

Lycka.

Som ni kanske har märkt har jag börjat med "Before I die"-bilder här på bloggen. Jag såg ett på sådana för ganska länge sedan men - eftersom jag är ganska korkad av mig - gav upp om att leta efter sådana bilder, nu har jag hittat bloggar som har börjat med sådana bilder igen och tänkte själv lägga upp mina egna önskningar om vad som ska ske innan jag dör på bloggen. Är ett fullständigt fan av dessa fantastiska bilder och "profetior". Nu är jag fast i lyckan klor och kommer troligen inte släppa dessa bilder i första taget.

"Before I die"-bilderna gör mig lycklig. De får mig att känna mig levande och får mig att förstå vad jag kan göra med mitt liv. Dessa bilder får mig att inse meningen med livet.


Jag älskar mitt liv och jag älskar mina fantastiska vänner. Något värt att leva för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar