13 februari 2012

Sun kissed.

Jag kom hem för sent igår kväll för att kunna meddela det då. Hade det mycket trevligt på landet men var inte van vid den underbara tystnaden i naturen. Förutom fåglarnas kvittrande, hästgnäggningarna och en hund som vid ett tillfälle skällde på väldigt långt avstånd så var allt absolut tyst. Knäpptyst. Om det inte hade varit för alla bilder jag tagit, hade jag trott att hela helgen var en dröm.

Släktkalas hörde också till helgen, inte så märkvärdigt förutom det faktum att vi var på VANN - Spa, Hotell & Konferens. Fast, släkten åt bara där… (skulle väldigt gärna velat gå på spa -.-)

Min dag idag såg ut så att först när jag vaknade läste min älskade bok hela den solupplysta morgonen (det var en ovanligt klar och ”varm” morgon, typ fem minusgrader bara), senare på förmiddagen åkte jag och köpte en klocka som är min andra lilla bebis (kameran är min första) som jag numera älskar så mycket. På eftermiddagen åkte jag till stallet och red efter att ha fotat min bebis nummer 2 i timtals. Frid och fröjd, allt gick bra. Jag blev inte nertrampad av någon stressad häst som jag brukar utan fick en lydig liten ponny.
Nu är jag hemma och har ätit, duschat en varm och härlig dusch och överraskades av pappa som hade köpt hem semlor. Jag säger bara det; detta kommer bli ett gudomligt sportlov!

Kommer inom snart att börja med mina tidsinställda inlägg från http://www.bloggtorka.se/ som jag berättade om i några inlägg sedan. Snart kommer jag även -hoppas jag- ladda upp bilderna från i helgen och från idag.
Ha ett gött lov!

1 kommentar:

  1. Älskar när du bloggar, det är det bästa som finns! ♥ :D

    SvaraRadera