2 april 2012

Little Primrose - Bridge

BYTER BLOGG! Gud, vad jag har tröttnat på min blogg. Intressant är den minsann inte, och har inte varit det någon gång...
Nu startar jag nytt, på en ny blogg, nämligen www.bridge.blogg.se . Ja, från och med nu hittar ni mig där! (Om ni fortfarande vill följa mitt liv, det vill säga.)

Fråga:  Kommer det läggas upp bättre bilder där?
Svar: Förhoppningsvis. Det är mitt mål med den nya bloggen (och helst mycket mer intressantare också).

Fråga: Varför har du inte lagt upp någon bild på dig på Little Primrose?
Svar: Min idé var att vara den (troligtvis) första bloggen som inte har någon bild på bloggdrivaren. Men på Bridge kommer det att bli ändring på detta. Att inte lägga upp egobilder blir på längden otroligt tråkigt..!
Visst kommer jag att sakna blogspot.com och alla roliga stunder jag har haft när jag försökt blogga och läst de underbara kommentarer jag har fått (tack!).
Kramar, Johanna.

Little Primrose.blogspot.com:
3 oktober 2011 - 2 april 2012

1 kommentar:

  1. R.I.P Little Primrose <3

    Klart man måste ha egobilder! ;D <3

    SvaraRadera