25 mars 2012

Hungergames.

I förrgår var jag på premiären av den världskända boken Hungerspelen som blivit film. Var ytterst taggad innan filmen och i en lycklig koma på utvägen. Böcker är alltid bäst, men för att vara film var det här den absolut bästa jag har sett. För en gångs skull såg filmen ut precis som man hade tänkt sig, jag kommer inte kunna vara social på mycket, mycket långt tid...

F i l m r e c e n t i o n (på de senaste filmerna jag sett):

Prince of Persia: grät lite, lite...

2012: grät tills det inte fanns några tårar kvar

Pirates of Caribbean (Svarta pärlans förbannelse): tror att jag grät rätt mycket på ett ställe

National Treasure: varför skulle jag gråta till den filmen?

Twilight - Breaking Dawn (part 1): grät tyvärr inte

Hungerspelen: försökte att inte gråta med hur jag än försökte trängde sig ändå några tårar sig fram.

Ja, som ni ser gråter jag väldigt ofta... Gråter du mycket till filmer?

3 kommentarer:

  1. Höll på att börja lipa när Rue dog jag också.. :/ <3

    SvaraRadera
  2. Jag grät när jag såg jag saknar dig <3<3

    SvaraRadera